Lubuski Oddział Okręgowy PCK zatrudni koordynatora projektu wsparcia uchodźców
Miejsce pracy: Zielona Góra/Nowa Sól (planowane wyjazdy służbowe).
Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo
Rodzaj umowy: zlecenie
Twój zakres obowiązków:
Koordynacja na terenie woj. lubuskiego programu aktywizacji zawodowej uchodźców z Ukrainy oraz innych działań adresowanych do uchodźców (np. aktywności integracyjne), w tym:
· nadzór nad harmonogramem;
· kontrola nad prawidłowym wykonaniem budżetu i jego weryfikacja;
· monitoring planów projektowych i rezultatów;
· przygotowywanie raportów i sprawozdań;
· dbanie o dokumentację;
· nadzór nad zakupami w ramach projektu zgodnie z wytycznymi donatora (m.in. przygotowywanie zapytań ofertowych i wyłanianie podwykonawców oraz przygotowywanie projektów umów).
Ścisła współpraca z doradcą zawodowym w zakresie:
· Identyfikacji, planowania i definiowania umiejętności i szkoleń zawodowych, które będą oferowane w ramach programu zgodnie z zainteresowaniami zawodowymi beneficjentów oraz niedoborami na rynku lokalnym;
· Regularnego informowania lokalnej społeczności o programie i promowania zaangażowania społeczności w działania, np. organizacja grupowych sesji informacyjnych dla beneficjentów programu, budowanie i rozwijanie współpracy z partnerami (m.in. urzędy pracy, firmy, organizacje pozarządowe).
Bieżąca współpraca z Oddziałami Okręgowymi i Rejonowymi PCK, a także Biurem Zarządu Głównego PCK w zakresie harmonogramu, budżetu, monitoringu, raportowania, zakupów.
Nasze wymagania:
· Min. 1 rok doświadczenia w realizacji projektów.
· Wykształcenie wyższe.
· Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie (komunikacja z donatorem odbywa się w j. angielskim).
· Samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie w Misję Czerwonego Krzyża.
· Doświadczenie w przygotowywaniu wniosków projektowych, koordynowaniu pracy zespołowej i organizacji wydarzeń (szkolenia, warsztaty).
· Umiejętność przygotowywania raportów, sprawozdań dla donatorów (również w języku angielskim).
· Bardzo dobra znajomość programów i aplikacji (Excel, Word, Teams, Outlook).
· Gotowość do wyjazdów służbowych i czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
· Znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego.
· Doświadczenie w realizowaniu projektów społecznych z zakresu pomocy humanitarnej i/lub w obszarze wsparcia migrantów i uchodźców.
To oferujemy:
· Ciekawą i sensowną pracę w dużej organizacji, będącej częścią międzynarodowego ruchu.
· Energiczny i przyjazny zespół, który stara się zmieniać świat.
· Możliwość rozwoju zawodowego.
· Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie specjalistów.
Wyślij swoje CV na adres: e-mail zielonagora@pck.pl
do 29.08.2023
W
temacie maila należy wpisać „Koordynator
projektu”
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko koordynatora ds. pomocy uchodźcom przez Polski Czerwony Krzyż zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1).