Lubuski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Zielonej Górze poszukuje do swojego zespołu pracownika na stanowisko Specjalista ds. kadr i płac

·      Pełny etat
·      Typ umowy: Umowa o pracę na zastępstwo

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, a także sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON.
Oczekiwania stawiane kandydatom:
Wymagania wobec kandydata to:
• wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe);
• doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
• znajomość programu PŁATNIK,
• bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatku PIT i PFRON oraz ubezpieczeń społecznych,
• biegła obsługa komputera,
• dobra samoorganizacja pracy i umiejętność nadawania priorytetów,
• entuzjazm i zaangażowanie.
• znajomość programu kadrowo-płacowego CDN Optima będzie dodatkowym atutem.
Ze swojej strony oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze czasu pracy;
- dogodne godziny pracy (7-15 lub 8-16);
- możliwość zdobycia i pogłębienia wiedzy kierunkowej;
- wsparcie i wymianę wiedzy w ramach zespołu;
- przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres zielonagora.dyrektor@pck.org.pl lub dostarczenie osobiście do siedziby biura ul. Jedności 22B, 65-018 Zielona Góra oraz dopisania klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Lubuski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża ul. Jedności 22B 65-018 Zielona Góra moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym.
Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania oraz udzielenie zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji prowadzonej przez Lubuski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, ul. Jedności 22B, 65-018 Zielona Góra

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Czerwony Krzyż z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa,
2) inspektorem ochrony danych w Polskim Czerwonym Krzyżu jest Pan Andrzej Antoń,  email: iod@pck.org.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy przez LOO PCK
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą:  nie dotyczy
5) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej na podstawie: Nie dotyczy
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Archiwum bloga